Korespondencja pocztą elektroniczną

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz.U. z 2024r., poz. 572), którego brzmienie jest następujące: „Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych".

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  1. osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
  2. adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
  3. przedmiotu sprawy, której dotyczy.

HtmlBox

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy