Projekt „RESTART KARIERY : NOWY ROZDZIAŁ ZAWODOWY" - Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Informacja dotycząca PIT-11 za rok 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie informuje, że wszystkie informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 uzyskanych za rok 2024 zostały wysłane listownie.
Ponadto informujemy, że wypłata stypendiów (stażowych, szkoleniowych) finansowanych ze środków Funduszu Pracy lub współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego jest wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych na podst. art. 21 ust.1 pkt 102a lit. d ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 226).
W związku z powyższym Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie nie wystawia PIT-11 od ww świadczeń.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy od 25 lutego do 3 marca 2025 r.
Staże od 26 lutego do 4 marca 2025r. ilość miejsc: 15
Prace interwencyjne: od 26 lutego do 4 marca 2025r. ilość miejsc: 5
Refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy od 3 do 10 lutego 2025r. – ilość miejsc: 7 – NABÓR ZAKOŃCZONY
Jednorazowe środki na działalność gospodarczą od 3 do 10 lutego 2025r. – ilość miejsc: 10 – NABÓR ZAKOŃCZONY
Szkolenia / bony szkoleniowe od 27 do 31 stycznia 2025r. ilość miejsc: 10 – NABÓR ZAKOŃCZONY
Staże od 13 do 17 stycznia 2025r. ilość miejsc: 20 – NABÓR ZAKOŃCZONY
Prace interwencyjne: od 13 do 17 stycznia 2025r. ilość miejsc: 5 – NABÓR ZAKOŃCZONY
PUP Miechów informuje iż wnioski złożone przed lub po terminie naboru pozostawia się bez rozpoznania.
Spółdzielnia Socjalna Serwis w partnerstwie z Fundacją im. Hetmana Jana Tarnowskiego rozpoczyna realizację projektu:
„Restart Kariery – Nowy Rozdział Zawodowy”
w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 -2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.6
Rozwój kompetencji kadr i adaptacja do zmian, z Europejski Fundusz Społeczny Plus.
Projekt skierowany jest do osób zamieszkujących województwo małopolskie w wieku 15-89 które są: zagrożone zwolnieniem, przewidziane do zwolnienia, zwolnione z przyczyn niedotyczących pracownika oraz do osób odchodzących z rolnictwa.
W projekcie oferowane są:
- płatne staże,
- szkolenia zawodowe,
- środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
- subsydiowane zatrudnienie,
- doposażenie i wyposażenie stanowiska pracy,
- wsparcie doradcze: pośrednictwo, pracy, poradnictwo zawodowe oraz wsparcie psychologiczne.
Dokumenty do projektu będą przyjmowane w biurze projektu Spółdzielni Socjalnej Serwis, ul. Krakowska 13/3, 33-100 Tarnów – piętro I.
Szczegółowe informacje oraz kontakt w sprawie Projektu:
Agnieszka Osika
a.osika@spoldzielniaserwis.pl